محمدمهدی آقا و نگار جون

نظرات (6)

باباجوني
31 شهریور 92 11:22
سلام. درود به تو فرزند خلف صالح من. گشايش اين وبلاگ را به تو تبريك ميگويم. سعي كن هفته اي يك بار آن با مطلب تازه اي تازه كني. فعلاً خدا نگهدار!
محمدمهدی
پاسخ
سلام.رمزمن عوض شده بود.امروز بیست وچهار/هشت/هزاروسی صدونودودوهست ومن خیلی دیر جواب شمارادادم.چشم بعدازاین من هر هفته به وبلاگم سر می زنم.خداحافظ.
پارسا
1 مهر 92 7:33
محمدمهدي جان سلام من عموپارسا هستم .نمي شناسي ؟!مي توني به وبلاگم بري اونجا منو مي بيني .از وبلاگت خييييييييييييييلي خوشم اومد. مي بينم توهم پا تو كفش آقاجون ،باباجون وعموپارسات كردي و وبلاگ نويس شدي .اين خيلي خوبه به شرطي كه از كاراي اصليت مثل درس خوندن عقب نموني .البته چون تو پسر خييييييييييلي زرنگ وباهوشي هستي مطمئنم كه درساتو هم مي خوني تا مثل آقاجونت عالم ومثل پدرت دكتر ومثل مادرت استاد دانشگاه بشي !ازاينكه از پدربزرگ سفركردت دراين پست يادي كردي ممنونم آفرين پسر خوب هميشه بايد ياد بزرگترارو گرامي داشت البته اونايي كه زنده اند حتما" بايد از شون قدرداني كردوبهشون احترام گذاشت .بازم ميام وبلاگت ضمنا" تو وبلاگ خودم تورو لينك مي كنم. اگه منظور منو نفهميدي از بابا جونت بپرس .توهم اگه منو لينك كني خيييييييييييييييييييييييلي خوشحال ميشم .دوستت دارم براي هميشه!!!
محمدمهدی
پاسخ
سلام عموجون خیلی ممنونم حتمأشمارالینک میکنم.منظورتونرواز لینک کردن فهمیدم.خداحافظ.
عمه زری
5 مهر 92 21:03
سلام عزیز دلم چه قالب قشنگی گذاشتی وبلاگت خییییییییییییییلی قشنگ شده . بهت تبریک میگم دوست دارم هزارتا خیلی دوست دارم
محمدمهدی
پاسخ
سلام.قالبم رو خودم گذاشتم.ممنون.خداحافظ.
باباجوني
13 آبان 92 11:52
سلام. يادش بخير! بابابزرگو ميگم. چقد با بچه ها مهربون بود. منكه باورم نميشه درميان مانيست. خداش بيامرزه!
محمدمهدی
پاسخ
سلام آقاجون.ببخشید دیر جواب دادم.رمزم گم شد.دوستتون دارم خداحافظ.
mam
29 آبان 92 13:36
بابا بزرگ تو رو خيلي دوست داشتند يادشون هميشه ماندگار
محمدمهدی
پاسخ
سلام مامان اوٌل سلام بعد حرفای دیگه شما هم مثل عمو محسن سلام نکردید. خداحافظ وایستا ببینم شما که خدافظی هم نکردین. چراخدافظی نکردین؟ خداحافظ.
sareh
15 دی 92 11:46
خداوند رحمت و مغفرت نثار روحشان كند
محمدمهدی
پاسخ
خیلی ممنون